CAUTA RETETE CU GOOGLE:
căutare personalizată

marți, 21 iulie 2009

Ciorba de fasole


Ingrediente

600 gr fasole
250 gr afumatura (optional)
1 morcov mare
1 radacina patrunjel
1 ceapa medie
1 ardei micut
1 rosie coapta
1 lingurita pasta rosii
1/2 legatura leustean
cateva fire de patrunjel

Preparare

  1. Se taie carnea afumata(costita, kaizer etc.) bucati mari si se pune la fiert cu apa. Se lasa jumatate de ora.
  2. Se adauga fasolea si se continua fierberea pana fasolea e aproape fiarta. Eu am folosit fasole proaspata din piata, deci a durat doar 1/2 ora.
  3. Am scos afumatura din oala si am taiat-o bucati mici. Am pus-o apoi iar in oala.
  4. Am tocat ceapa si am dat pe razatoare morcovul si radacina de patrunjel si am adaugat peste fasole si am mai lasat 15 minute la fiert.
  5. Am tocat restul ingredientelor si le-am pus in ciorba si am mai fiert 10 minute. Eu am folosit de fapt la acest pas o portie din amestecul pentru ciorba plus o lingurita pasta de rosii pe care am dizolvat-o cu putina ciorba inainte de a o pune in oala.